u

FAQ Veelgestelde vragen

Ik heb betaald maar geen tickets ontvangen. Wat nu?

Kijk eerst in de spamfolder van je mailbox. Wacht indien mogelijk één uur op je tickets. Heb je na een uur nog geen e-mail ontvangen met de bestelde e-tickets? Neem dan contact op met support@eticks.nl

Stuur ons een e-mail met het verzoek de tickets opnieuw toe te sturen. Vermeld hierbij de door jou opgegeven persoonsgegevens. Wij controleren je gegevens en checken of de betaling succesvol is doorgekomen. Als dit allemaal in orde is, dan sturen we jou de bestelde tickets nogmaals toe.

Kan ik het ticket ook laten scannen op mijn mobiele telefoon?

Ja dit is mogelijk. Zorg er wel voor dat iedereen uit de groep zijn eigen ticket kan laten zien op zijn of haar eigen telefoon! Stuur de tickets dus voor het evenement door.

Om de doorstroom bij de entree niet te verstoren is dit noodzakelijk. De *.PDF kun je eenvoudig doorsturen via bijv. WhatsApp.

Ik kan mijn gedownloade ticket niet bekijken of openen, wat moet ik doen?

Je ontvangt onze tickets altijd als PDF. Om deze te openen heb je het programma Adobe Reader nodig. Dit programma is gratis te downloaden via deze link.

Ik kan geen tickets (meer) bestellen voor een evenement. Hoe kan dat?

Dit kan betekenen dat het evenement is uitverkocht. Tickets zijn in dit geval dus niet meer te verkrijgen. Wanneer je zeker weet dat er nog tickets beschikbaar zijn adviseren wij je om contact op te nemen met de organisator van het evenement.

Ik ben mijn ticket verloren / mijn ticket is gestolen. Wat nu?

Print het ticket nogmaals uit. In geval van diefstal adviseren we je zo vroeg mogelijk het evenement te bezoeken. Het ticket kan namelijk maar één keer gescand worden.

Ik kan de tickets uit de bevestigingsmail niet downloaden.

Het kan voorkomen dat je de link in een e-mail niet direct kan openen vanuit jouw mailbox in verband met een veiligheidsrestrictie. In dit geval voer je de volgende stappen uit:

  1. Klik met de rechter muisknop op de downloadlink in de mail.
  2. Afhankelijk van het programma of de website die jij gebruikt, verschijnt er een klein menu.
  3. In dit menu zoek je de optie om de hyperlink of het linkadres te kopiëren. Ga vervolgens naar je internetbrowser en plak de link, die je zojuist gekopieerd hebt, in de adresbalk.
  4. Druk op enter en je ticket wordt gedownload.
Hoe snel ontvang ik een reactie op mijn e-mail?

Tijdens kantooruren (werkdagen tussen 09:00 en 17:00) streven wij ernaar binnen twee uur te reageren.

Kan ik mijn ticket aan iemand anders geven?

Tickets zijn niet persoonsgebonden. Je kunt je ticket in principe dus overdragen aan iemand anders. De naam op het ticket hoeft niet gewijzigd te worden (let op: het ticket is maar éénmaal geldig).

Het evenement is afgelast. Wat nu?

eTicks draagt geen verantwoordelijkheid voor het verloop en/of de doorgang van een evenement. Neem contact op met de organisatie van het betreffende evenement.

Wij sporen organisatoren in geval van afgelasting altijd aan tot het voeren van een duidelijke communicatie omtrent de procedure.

Hier vind je de meest gestelde vragen. Kom je ergens niet uit of heb je een vraag, bekijk dan of je vraag hier al is beantwoord.

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden? Neem contact met ons op via het support formulier.

Support formulier